EDI

Nudimo Vam EDI rešenje , koje je prepoznato  kao standard na međunarodnom tržištu , kombinujući različite upravljačke modele poslovanja , pritom omogućavajući efikasnu razmenu elektronskih podataka između partnera u trgovini.

EDI (Elektronska razmena podataka) je model koji pruža mogućnost organizacijama da bezbedno razmenjuju važne komercijalne dokumente, bez uticaja ljudskog faktora.

Elektronska razmena podataka je relevantna, ne samo u poslovanjima koja podrazumevaju veliki broj zahteva, skladištenja robe i materijala, kao što su: veleprodaja, maloprodaja, logistika, transport, proizvodne kompanije, hoteli. EDI može biti prilagodjen kako malim, tako i kompanijama srednje veličine.

EDI olakšava komunikaciju između menadžmenta, dobavljača, prodavaca, logistike i ostalih učesnika u procesu, u realnom vremenu.  Izvršenje naloga, izdavanje potvrda o prijemu, tovarni listovi, dostavljanje faktura u Vašoj kompaniji, postaće  delotvorniji procesi, čiju ćete vrednost osetiti ubrzo nakon početka korišćenja.

Vrednosti koje promoviše EDI

  • Efektivna komunikacija između Vas i Vaših poslovnih partnera;
  • Automatizovano procesuiranje i prezentacija podataka, uz značajno smanjen broj grešaka;
  • Efektivno uređenje asortimana i inventara, u realnom vremenskom roku;
  • Osigurana transparentnost procesa; možete ispratiti svaki korak;
  • Značajno ubrzana isporuka i izvršenje naloga;
  • Brža naplata faktura;
  • Smanjeni troškovi usled izostavljanja manuelnog rada i upotrebe papirnih dokumenata;
  • Pojednostavljeno korišćenje, jer će Vaši zaposleni raditi sa svojim uobičajenim softverima , a  EDI model će nečujno pomoći sistemima da se integrišu.

EDI pruža sledeće opcije:

  • Intergrisan u svim sistemimama upravljanja  koji se koriste na tržištu;
  • Automatsko podnošenje naloga;
  • Elektronski prijem i odobravanje faktura i tovarnih listova;
  • Automatska dostava elektronskih faktura;
  • Formiranje elektronske arhive;
  • Dokumenti se odobravaju elektronskim potpisom.